RE: Když jsme v tom čištění..

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Srpen 10 09:40:13 CEST 2011

Takuto lampicku mam uz 10 rokov a svietim s nou kazdy vecer
Zatial s povodnou ziarovkou.
Sudruhovia sa museli riadne pomylit :)
A stala nejakych smiesnych 240Sk

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, August 10, 2011 8:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: Když jsme v tom čištění..

2011/8/10  <Halen na seznam.cz>:
> No, vyčištěno, ale moc to nepomohlo. Asi to je na vyhození..

Při dnešních cenách vypalovaček už ani nemá cenu se tím zabývat moc dlouho, je to možná smutné, ale je to tak. Opravář musí mít dopředu jasno, jak dlouho má smysl tu věc opravovat, ono je to hezké znovu oživit nějaký přístroj, ale když na tom člověk stráví moře času, který by mohl využít jinak, například s rodinou, tak je opravdu lepší to vyhodit a za pár korun koupit novou (nebo i použitou).

(Teď mi zrovna odešla lampička na malou 12V halogenku - odešlo trafo, chtěl jsem ji vyhodit, protože nové trafo z GM by bylo dražší / stejně drahé jako celá lampička, pak jsem si vzpomněl, že mám někde adaptér 15VAC/1A, zbyl po nějakým modemu nebo routeru, tak jsem ho otevřel, a trafo použil, bylo skoro stejně velké, akorát to původní mělo trochu víc plechů, tj. vyšší výkon, žárovička má 20W, takže to nové trafo je mírně přetížené, ale aspoň to srazilo napětí na 12,9V, možná to i svítí trochu víc než původně ;) Je mi jasné, že to asi nevydrží věčně, ale kdyžtak to vyhodím za rok, stejně s tím moc nesvítím a trafo od modemu mi stejně leželo bez užitku ve skříni.)

Pavel Kadečka