OT: renovace toneru OKI

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Srpen 9 16:20:24 CEST 2011

Dekuji za vysvetleni.
Vrta mi ale hlavou, ze proc by nepomohlo navrtat otvor a dosypat prasek,
jelikoz mi to uz asi po 6 te ohasilo ze neni toner, vytahnu jej, setrepu
toner ze sten tak, ze do toneru par krat zabusim pesti a zase to par
desitek stran udela.

Je tam opravdu i ochrana , ze pozna i doplneni a zablokuje to ?

LK