OT: renovace toneru OKI

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Srpen 9 16:07:44 CEST 2011

Ze maji tomery chipy je znama vec mnoho let. Drive to byly seriove
pameti ted uz mozna neco lepsiho. Ukladal se tam pocet vytistenych
stranek (myslim) a po vycerpani se musel vymenit. Firmy dodavajici
neznackove tonery tam bud davaji svoje chipy nebo na neco existovaly
programatory, ze se dal vyresetovat atd. Po netu toho je hodne.

Martin Hanek