Když jsme v tom čištění..

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Úterý Srpen 9 12:07:45 CEST 2011

HTML příloha byla odstraněna...
Asi to je známá věc, bohužel nic jsem nenašel. Popis problému:
(zajímá mě to spíše z technického hlediska - oprava jinak
nerentabilní)

Lze nějak opravit/vyčistit optiku dvd vypalovačky? Mám mechaniku LG,
kde optická soustava je zespoda krytá plechem, který lze demontovat.
Lze vidět hranoly, čočky i laserové diody. Zkoušel jsem optiku
vyčistit stlačeným plynem, bohužel bez úspěchu. Pod lupou vypadá
optika taková jako matně zaprášená. Lze optiku vyčistit například v
ultrazvukové myčce, nebo je závada čtení v diodách případně někde
jinde? Mechanika čte, ale hodně pomalu a s velkým počtem chyb.

Honza