Chlupy v LCD - jak vycistit?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 8 17:54:35 CEST 2011

 8.8.2011, 17:49:37

Fukusima taky mela odolat upne vsemu. A jiste se zabezpeceni venovalo
velmi mnoho velmi schopnych lidi po dlouhou dobu. Jenze priroda,
nahoda, ci pilnej blbec vzdy najdou nejakej zpusob.
To, ze se dvoum lidem behem pul hodiny nepodarilo odpalit jeden
zachod, vubec neznamena, ze se to nekomu jinemu nekdy jindy nepovede.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz