Chlupy v LCD - jak vycistit?

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Srpen 8 17:54:09 CEST 2011

http://www.uloz.to/957090/borici-mytu-1x01-vybuch-zachodu-dvb-xvid-cz-dcz-di
vx

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Monday, August 08, 2011 5:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: Chlupy v LCD - jak vycistit?

Vesnický suchý záchod je trochu něco jiného. Tam může člověk sedět v
přijatelné koncentraci, zatímco pod jeho zadkem se páry v klidu hromadí:-)

Na druhou stranu, obvykle se staví tak, aby i spodní část byla odvětrávaná.

Ale jestli někdo má kadibudku a figurínu nazbyt, klidně se vsadím o nějakou
tu flašku, že ji benzínovými parami odpálím :-D Nabízím 2 varianty:
- S úpravou pomocí igelitu - zakončeno destrukcí kadibudky a možná i letem
figuríny
- Bez úpravy - figurýna "jen" utrpí popáleniny v patřičných místech :-P

PH

From: "Jaroslav Meduna" <meduna na mikroklima.cz> O tom jsem videl jeden dil
"Boricu mytu" (v originale Mythbusters), kde se ty dva silenci snazili
odpalit plastovou ToyToyku vsemi moznymi zpusoby a moc jim to neslo ani s
koncetraci plynu, kterou by dotycny neprezil. Takze zaver byl - ze to nejde
:(((((((

Behalf Of Pavel Hudeček
Ve svých sbírkách mám textový sobor s údajnými příběhy od lékařů z
chatařských oblastí, který obsahuje poněkud realističtější verzi se suchým
záchodem. Tam je k dispozici dost velký uzavřený prostor... Na závěr
kadibudka vyletí do vzduchu a kuřák dopadne do exkrementů:-)

From: "Pavel Krafcik" <hw na pjk.cz>
Tohle zkoušeli bořiči mýtů a ze zoufalství lili do testovací mísy všechno,
co sehnali a nedokázali nic přivést k výbuchu, dokud tomu nepomohli
dělbuchem.