RE:Chlupy v LCD - jak vycistit?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Srpen 8 11:26:32 CEST 2011

Pouziva se emise na wolframove elektrode.

>Šlo by to i radioaktivnín zářičem, ale v těch pistolích je asi korónový
výboj.
Chtělo by to některou rozebrat a okopírovat.
Při domácí výrobě vidím 2 problémy.
Jak vyladit vyrovnanou emisi kladných i záporných iontů
Jak zabránit produkci ozónu.
Za obojím budou dlouholeté zkušenosti a vývoj...
Lubor