"bezkrabicove" mikropajecky

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Srpen 6 00:08:21 CEST 2011

Já souhlasím, ale svůj příspěvek jsem myslel ani ne tak ve smyslu snahy
o účinnost, ale spíš snahy o nevysílání páječky až někde v radarových
pásmech ;-) Harmonické samozřejmě filtruje pí-článek na výstupu PA, ale
i on má svoje (omezené) Q a vysoké frekvence si obvykle najdou cestičky
i jinudy...

Je to samozřejmě jen můj dojem, ale prostě si myslím, že ani snahou
konstruktéra nebylo maximalizovat rychlost spínání Q4.

---
Jirka