ot: uvaha na piatok

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Srpen 5 20:44:33 CEST 2011

fixny rozpocet samozrejme chapem. Moj byvaly sef a veduci mojej
doktorandskej prace mi vzdy hovoril ze napisat clanok ktory ma nejaku
hodnotu trva pol roka az rok. Casom som zistil ze to naozaj tak je. Ked
200 ludi za rok vyprodukuje 1200 clankov je to uzitocne naozaj len na
ziskanie penazi na prevadzku a nic ine...