"bezkrabicove" mikropajecky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 5 15:24:53 CEST 2011

 5.8.2011, 15:14:46

Tim se ovsem dostavame k problemu, cim budit budic.
Transistor v tride C je otevreny < 180 st, u klasickych konstrukci
typicky 120 st. Pri pouziti modernich (a tim i ponekud drazsich souc.)
asi i mene. Takze ten IC budit neni mozne jednoduse budit z vystupu
hradloveho oscil. ale je treba nejaka vice sofistikovana vec, ktera
umoznuje nastaveni stridy. No a s pomoci pana Furiela se da najit
takova strida (v mezich moznosti pouzitych souc), kdy bude uroven
harmonickych nejmensi, cimz se zmensi naroky na vystupni filtr. Ale
to uz je ponekud daleko od proskeho okopirovani fungujiciho Medcalu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz