Teplovodive lepidlo

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 5 09:43:08 CEST 2011

Co se tyka topneho telesa na dno sudu - IMHO neni nad poradny kovovy
trmen, ktery to teleso s jistotou na tom dne udrzi. Na dno sudu privarit
nejake platle se zavitama a do nej pritahnout ten trmen a zaizolovat
mineralni vlnou. Budete mit jistotu ze az zapomenete do sudu nalejt vodu
ze na vas to teleso nevykapne i s tou profi zalejvaci hmotou. ;-)

Co se tyka lepeni chladicu - po case jsem dospel pouze k obycejnemu
epoxidu s kovovym plnidlem - stejne nejvic ze vseho zalezi jak kvalitne
jsou opracovane plochy chladice a soucastky. Pokud na sobe nesedi
nezachrani to nic.
Mel jsem kdysi na PC CPU nejake AMD ktere zralo tusim 70W a nemelo jeste
ani ochranu proti prehrati (nepamatuji se oznaceni) - neustale bezel
kolem 75stC vetrak tocil jak na pouti. Pak jsem to jednou sundal a
zjistil se ta dosedaci plocha chladice je do vrtule, malinko, ale je.
Vzal jsem to na litinovou rysdesku a na ni to orovnal. Po nasazeni
bezelo CPU na 50stC.

Jen ne treba pocitat s tim, ze vetsina epoxidu konci tak na 120-150stC. ;-)

Radek Vicek