"bezkrabicove" mikropajecky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Srpen 5 07:14:42 CEST 2011

Co vlastne brani mereni odporu pri napajeni treba DC proudem? Kdyz teda
eliminujeme vliv kabelu ctyrvodicovym zapojenim topneho telesa, nevidim
v tom problem a regulace muze probihat bleskove. Stejne ale nejvetsi
problem bude udelat topne teleso tak, aby melo dobry tepelny kontakt s
hrotem, tady myslim ten VF ohrev je proste v tomhle smeru snadneji
realizovatelny.