"bezkrabicove" mikropajecky

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 4 21:40:25 CEST 2011

Jeste jedna otazka, proc to vlastne neni udelane tak, ze hodiny primo ridi nejaky rychly MOSFET driver a ten primo vykonovy tranzistor?
Oscilator -> driver -> IRF530 ?
Nevim zda by to  uridilo takove tele jako IRF530, ale intersil dela veci jako
http://www.intersil.com/products/deviceinfo.asp?pn=ISL55110

Ferman