Proud omezujici dioda.

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 4 16:32:37 CEST 2011

 4.8.2011, 16:28:31

Tlumivku jako filtraci na 50Hz jsem mikdy nepouzil, ani jsem ji
nezkousel pocitat, ale neco mi rika ze pokud ma alespon trochu
filtrovat, nebude ani mala ani levna.
U starych elektronkovych radioprijmacu, kde se takove reseni bezne
pouzivalo, mela tlumivky priblizne velikost sitoveho trafa. Pravda,
pozadovala se tam taky lepsi filtrace nez na LEDky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz