"bezkrabicove" mikropajecky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 4 14:35:21 CEST 2011

Kuzelne... :-)

V podstate sme studiom schemy dospeli k podobnemu niecomu. Ak by to tu dal niekto hned na zaciatku, tak si tak dobre neazkeciame. To ukazuje aj to, ako sa clovek najlepsie uci - zo zvedavosti - a preto nie je dobre, aby vsetko dostal hned polopate.

Jedina zmienka co som tom nasiel co je naviac k tomu co sme uz preberali je to o tom Q3, ze je speci v tom ze ma male prahove napatie (a kapacitu hradla).

wek