"bezkrabicove" mikropajecky

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 11:07:22 CEST 2011

Jedna varianta byla: původní závit M3 na M4, z vnitřní strany dva zapuštěné
šroubky M4, zvenku podložky a matičky. Výhodou byla větší styčná plocha drát
smyčky-měď páječky. Jinak jako vy, klasika - svorky z čokolády, dříve
připájené cínem, dnes natvrdo Ag pájkou. Nevýhoda cínu byl asi větší
přechoďák a po delším žhavení něčeho většího svorky občas upadly :)
AZE

2011/8/4 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Ja mam tu cokoladu do polovice dlzky naplocho zbrusenu, prevrtanu napriec
> a tak prisrobovanu k privodom neorigo srobkami (lebo tie som uz davno
> strhol, takze som musel privody prevrtat na vacsi priemer).

Presne takto to mam aj ja. Navyse mam tie cokoladky pricinovane k
telesu pajkovacky, lebo sa mi stavalo, ze na spoji vzrastol prechodovy
odpor a pajkovacka prestala hriat. Na pricinovanie bolo treba pouzit
kopyto :-)

miro