"bezkrabicove" mikropajecky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 10:43:18 CEST 2011

Jo, jenze to moje resení je instantnejsí, navíc neopotrebovává uz tak
znicený závit. Kdyz svorka praskne nebo strhnu závit, tak vyzvejknu svorku z
cokolády, oskrábu ten tlustý drát a to je vsecko co je potreba, zádná
pilka/pilník.

----- Puvodní zpráva -----
Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>

>To je fakt, já si na trafopájku 100W komnistickou pøidìlal vnitøek z
>èokolády, do kterého chytnu smyèku.  Tedy hodnì tlustý drát obroèený kolem
>origo ¹roubkù, na jeden konec èokolády a do druhého konce smyèka. To byl
>oproti pùvodnímu uchycení rozdíl pøi pájení jako nebe a dudy!

Ja mam tu cokoladu do polovice dlzky naplocho zbrusenu, prevrtanu napriec a
tak prisrobovanu k privodom neorigo srobkami (lebo tie som uz davno strhol,
takze som musel privody prevrtat na vacsi priemer).

Je to samozrejme dramaticky rozdiel, ale aj tak niekedy musim ten hrot
vytiahnut, ocistit miesto kontaktu a zasunut spat, lebo horuca med svina
koroduje aj pod srobkami. 15 rokov je 15 rokov... :-)