"bezkrabicove" mikropajecky

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Srpen 3 21:36:03 CEST 2011

ja si myslim , ze to bude neco jako rozdil mezi letovani horkym vzduchem a infra :-).
ja hlasuju "na strane" CERNu, ze to je proste uplne neco jineho ..
uz kdyz jsem si koupil na stul 80W klasiku, tak bezny solomony, velemany, ers50, jsem uz nikdy nechtel videt :-).
CERN by mel, v ramci osvety,  poridit video :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Wednesday, August 03, 2011 7:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: "bezkrabicove" mikropajecky

to preci neni o principu (mam doma indukcni varic jen pro jistotu ;-)

i u teto jiste skvele pajky jak jsem videl to nehreje primo ve spicce hrotu, ale v te zakladne - takze stale je to jen a jen o tom jak rychle se to teplo dokaze presouvat k te spicce a take jaky ma tedy ten hrot teplotni spad - to jen k te regulaci

a co se tyka vykonu - pokud budete ohrivat cinovanou stinici krabicku, nebo letovat medene trubicky, nebo si letovat vejfuk na auto:
http://www.cncnet.info/galery/MTA-4/IMG_0186.JPG ;-) (to je plocha cca
120x200mm) tak proste mate smulu a tech 30W to stihne odvadet z letovaneho mista a budete maximalne lepit cin, ale neprohrejete to - a vubec nezalezi na tom jestli 30W generuje indukce, topne teleso nebo Pb horak ten vejfuk jsem letoval 80W pajkou, ktera byla nastavena na 370stC a v podstate svitila trvale
--
S pozdravem
Radek Vicek