"bezkrabicove" mikropajecky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 3 19:51:39 CEST 2011

to preci neni o principu (mam doma indukcni varic jen pro jistotu ;-)

i u teto jiste skvele pajky jak jsem videl to nehreje primo ve spicce
hrotu, ale v te zakladne - takze stale je to jen a jen o tom jak rychle
se to teplo dokaze presouvat k te spicce a take jaky ma tedy ten hrot
teplotni spad - to jen k te regulaci

a co se tyka vykonu - pokud budete ohrivat cinovanou stinici krabicku,
nebo letovat medene trubicky, nebo si letovat vejfuk na auto:
http://www.cncnet.info/galery/MTA-4/IMG_0186.JPG ;-) (to je plocha cca
120x200mm) tak proste mate smulu a tech 30W to stihne odvadet z
letovaneho mista a budete maximalne lepit cin, ale neprohrejete to - a
vubec nezalezi na tom jestli 30W generuje indukce, topne teleso nebo Pb
horak
ten vejfuk jsem letoval 80W pajkou, ktera byla nastavena na 370stC a v
podstate svitila trvale
--
S pozdravem
Radek Vicek