RE:"bezkrabicove" mikropajecky

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Středa Srpen 3 13:46:20 CEST 2011

Neberte to tak tragcky,  jsa inzenyrem , take nedokazu rici proc je mezi posilovacem oscilatoru a tranzistorem paralelni L, C vazba L4,C20, respektive asi bych to takhle i dokazal vysvetlit, ale nikdy bych ji tam pri navrhu nedal nebo by me to prvoplnove nenapadlo, podobne L10 v G tranzisotru Q4.

>Pozri, ste tu vsetci s lepsou kvalifikaciou, od doktorov elektrotechniky, cez inzinierov, ktory dennodenne vyvijaju a ozivuju, radioamaterov az po nadejnych teologov. Ja som len obycajny babrak, ktory len obcas premysla... Aj to ma admin hned stopne. Vsetko co viem som sa naucil sam, vela som cital a premyslal, nie len o technike ale aj o zivote a tom co sa okolo mna deje. Takze ako to v skutocnosti funguje ja neviem. A ako veci funguju ani nechcem vediet. Takze moj hlas a poznamky k tejto teme neberte prosim vazne a drzte sa toho na com ste sa vacsina dohodli a co povazujete za vseobecne akceptovatelne. Rad by som zostal blazenym blaznom vo svojom blaznovstve...

A.