"bezkrabicove" mikropajecky

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 3 10:35:30 CEST 2011

 3.8.2011, 10:28:30

V dobach radioveho davnoveku, kdy seriozni radiokomunikace
nepovazovaly KV za vhodne ke komunikovani, na teto frekvenci
bezely nejake lekarske pristroje. A kdyz se pani komunikatori konecne
zacali zajimat o KV, zjistili ze pasmo 13.5MHz je temi doktory tak
zabordelene, ze se pro radiokomunikace skutecne nehodi. Totez 27MHZ,
kde to bylo zabordelene 2.harm. tech lekarskych geretu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz