RE:"bezkrabicove" mikropajecky

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Srpen 2 22:12:51 CEST 2011

Pro zajimavost, nasel jsem firmu z cinskeho Beijing, ktera ma v nabidce defakto kopii MX-5000 (i s LCD), dale nabizi cca 120 hrotu identickych s temi Metcal, tedy zamenitelnych (lze objednavat i podle kodu metcal)
Firmu jsem kontaktoval, tak uvidime jake jsou cinske ceny.
Bud je frekvece 13,56MHz nejak magicka nebo to soudruzi okopirovali do puntiku, ale vytahuji se vyssi kvalitou, jejich hroty pry maji pozlacene kontaktni konece a "zahranicni konkurence" je pozlacene nema.

>bez jadra je to len kus dratu, tam nie je co merat :-) Ono to jadro po
ohriati odtial elektricky "nezmizne", len zmeni svoje parametre.