Aku z Lidlu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Srpen 2 20:41:18 CEST 2011

Mam 2, ako boli v baleni. Sice jeden som mal v plane pouzivat, ale
tyzden vydrzim. Ten druhy len teraz prvy krat nabijam, tiez ho chcem
jednym cyklom odmerat. Potom ich nabijem oba v serii naraz a odlozim.
Nejaky cas este potrva priprava, nabijanie momentalne este cca 11h,
vybijanie 10h a potom ich este spolu nabit 13h.. Dam vediet, kedy
zacne plynut cas lezania :-)

miro