"bezkrabicove" mikropajecky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 2 17:22:40 CEST 2011

> zoberem na to teplovzduch a odmeram znova :-)

Dakujem.

Este mi prosim prezrad, ktore konkretne hroty to mas.

Ti [censored] tam nemaju jeden poriadny katalog, z ktoreho by sa dalo vyznat. Po hodine browsovania som zistil, ze teploty na webe nenajdem a su v manuali, ale zato na webe je konverzna tabulka ktorou treba prehnat cislo hrotu aby som dostal to cislo v manuali... @#$%^!

Mimochodom som pocas studia manualu zistil aj to, ze z toho MX500 co studujeme nelezie 100+ wattov, ako som (neviem preco) predpokladal, ale max. 40W. Naviac ten hrot z toho zozerie len polovicu, predpokladam, ze maju rezervu pre vselijake tie odletovavacie rucky kde sa davaju hroty dva.

wek

STTC Startup Power
500 Series > 25 Watts
600 Series > 25 Watts