RE:"bezkrabicove" mikropajecky

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Srpen 2 15:44:26 CEST 2011

Kdyz je rec o hrotech v manualu je rez hrotem, je z toho videt, ze ani zde se neohriva hrot, ale kovove telisko nad hrotem, tedy i tento system ma topny element oddelen od hrotu. jedina vyhoda tedy je absence teplotniho cidla a eliminace zpozdeni regulacni smycky.
V neposledni rade je videt i funkce LCD v modernizovane verzi 5000
http://www.metcal.com/images/MX-5000%20User%20Manual%20ML.pdf

>tu je este nejaky material na premyslanie. Zmeral som impedanciu hrotu v
studenom stave (svetla ciara) a v horucom stave (tmava ciara). Hore zlta
je mag v ohmoch, dole modra faza v stupnoch.
Su tam tri hroty, moj oblubeny 2.5, potom tenky spicaty a ten mikro na
jemne smd ktoreho fotky tu kolovali

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/2.5mm_studeny.png
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/0.5mm_studeny.png
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/mikro_studeny.png

Vyzera ze impedancia vsetkych hrotov v teplom aj studenom stave je velmi
podobna, regulacia teploty sa naozaj robi len tym ze hrot uz nechce
prijimat dalsi vykon (plus sa tam meni faza, musim este prestudovat tu
schemu ale je tam par kandidatov na PSV mostik ktory bu vedel detekovat
zmenu fazy). Maximalny vykon je potom obmedzeny len krabicou ktora to
pero napaja.
b.