"bezkrabicove" mikropajecky

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Srpen 2 13:48:57 CEST 2011

2011/8/2 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:

Skusim zakibicovat urcite lepsim analogarom, tak ak kecam, nebite ma :-)

> Kazdopadne ako vravim, evil is in the details. Napriklad si vezmite taku tu spatnu vazbu z RF z miesta kde mate cislicu 4 (dve diody), do zakladnej spatnej vazby menica, cez R7, R12 a C13 - zjavne nejaky softstart (?).

Nie je R7, R12, C13 zakladna spatna vazba menica?

>Alebo blokovanie napajania oscilatora aj s tym predbudicom cez Q2/Q1.

Vypina oscilator, ak napatie menica klesne pod cca 4V, t.j. vyznam je
asi taky, ze ak nebezi menic, nebezi ani ocilator

>Nehovoriac o tom, ze ak ma vykonovy tranzistor Q4 pisanu maximalnu stratu 88W a cely zdroj ma dat vyse 100W, tak asi nechodi v triede A, zeano, to znamena, ze na tom filtri L5/L6+kondiky bude dost zalezat.
>Cele 5 a najma 11 mi je zahada, odbili ste to ako ochrana, co je mozno pravda, ale ako presne vysvetlite ucel Q5?

Nebude to jednosmerny predhrev v case ked nebezi hlavny vf ohrev?

miro