[OT] Barva na dreveney plot

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 2 12:21:11 CEST 2011

 2.8.2011, 12:06:55

Zalezi na tom, jak moc si chcete pohrat. Pokud to ma byt poradne, pak
ocistit, vysusit, 2x napustit, 3x natrit. Podle naturelu budto
klasicky fermez a fermezova barva, nebo moderne s dispernim
napoustedlem, 2 slozkovym epoxidem a 2x 2 slozkovy PUR. Tu klasiku
delal tata na chalupe nekdy po valce a jeste na prelomu 70-80 to
vypadalu celkem prijatelne.
Pokud hledate casove uspornejsi reseni, pak z hlediska trvanlivosti
2 slozkove epox / PUR; rozpoustedlove barvy ; vodou reditelne. I u
voudou reditelnych je epox/PUR lepsi nez akrylat.
Bohuzel, to poradi trvanlivosti, se presne shoduje s poradim
citlivosti na vlhkost dreva, coz muze byt,zvlast letosniho leta dost
podstatne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz