WEBSDR - kam se to podelo

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Srpen 2 10:11:36 CEST 2011

Sound Blaster LIVE! se mi tu nekde vali, sveho casu to byla velmi
kvalitni zvukovka... bylo tam velmi dobre s/ś, pouzival jsem k nahravani
sboru na ZŠ.
Bohuzel nechodi pod WIN7 , mohu na pokusy venovat.....

Co se tyce SDR obecne, vykaslal jsem se na laborovani a zakoupil
Flex-1500. Nasledne prodal vse co jsem mel, vcetne FT-1000
Ten FLEX je presne to co jsem potreboval, cenove je to "unosne" a hlavne
to ma uzasne moznosti. (treba  filtry, ktere s krystaly proste nejdou
vyrobit)
Moc se mi libi treba moznost prijmu AM stanic, kdy staci jen jedno
postranni pasmo - druhe, zarusene proste lze oriznout :-) Pro lovce AM
rozhlasu uzasna vec.
Dalsi featury jako pouziti pro prijem  DRM a treba CW skimmeru (
dekoderu) pro neznalce morseovy abecedy je tez parada.
Jen mit vice casu na hrani.
JaKub