RE: "bezkrabicove" mikropajecky

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Srpen 2 02:00:53 CEST 2011

Nejdrive nedorazilo, ale na zaklade zminky v nejakem jinem prispevku jsem dohledal v archivu.
Par poznamek ke konstrukci.
- at zije EU a ekologie , zarovky zakazou, ale ze skoro nic nema vypinac na primaru  EU nevadi, metcal nevyjimaje.
- cely spodek schematu by sel nahradit malym procesurkem, pokud by se pouzilo neco jako dsPIC sel by nahradit i oscilator a mohlo by se hybat frekvenci, pokud to ma nejaky smysl. Na to by chtelo vice informaci o slitine z ktere jsou ty hroty. Mimo jine by to zvladlo i LCD , myslim ze tak nejak to bude i u te inovovane verze.
- navrh je tak 20 let stary, nektrere soucastky se uz ani nedelaji
- postavit se to nejspise da, i kdyz zvlaste indukcnosti a trafa nebudou mit uplne vsude
- bohuzel, profesionalni nastroje maji mit i profesionalni vzhled a sehnat na to spravnou krabici bude skoro neresitelne.

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-August/399300.html