Re: Aukro "Kup teď" - přirážka k ceně ?

Ondra caha011 na gmail.com
Pondělí Srpen 1 10:55:28 CEST 2011

A nebyla náhodou cena kup teď prostě vyšší než vyvolávací ?
Napište číslo aukce a bude jasno...

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 01, 2011 6:58 AM
Subject: OT: Aukro "Kup teď" - přirážka k ceně ?

Zdravím,
  občas se tu tento aukční portál v diskuzi objevuje, dovolte tedy malý
dotaz.
  Zakoupil jsem v pátek předmět za cenu Kup teď, jako už mnohokráte, ale
tentokrát jsem překvapen - při koupi došlo k navýšení ceny (4200 Kč) o 100
Kč.
V mailu, který mi došel, je normálně "Počáteční cena - 4200 Kč, kupující -
1,
konečná cena - 4300 Kč". Toto vidím poprvé, naposledy jsem za Kup teď
nakupoval
v polovině června a jak jsem si nyní pro jistotu ověřil, žádná přirážka se
nekonala, jen samozřejmě bylo nutno započítat náklady na dopravu.
  Netušíte, co je zase tohle za novinku ? Hledal jsem to v podmínkách Aukra,
ale nic takového jsem nenašel.
    Zdraví Pavel Troller