MOSFET driver?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Pondělí Srpen 1 08:55:06 CEST 2011

Zabte me, zapomel jsem pripojit odkaz na obrazek, jsem v praci tak to sem nemohu dat, ale tusim se to nazyva komplementarni kolektorovy budic.
Preformuluji otazku, jak ma vypadat budic MOSFETU viz popis, sestaveny z kasickych tranzistoru :-)

Ferman