mini2440 - problem nejen s USB WiFi

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Srpen 1 08:01:28 CEST 2011

No uvidime s cim prijde Microsoft u WIN8. Pry ma byt i pro ARMy. To by bylo
super napsat program ve Visual Studiu a po vyzkouseni ho hodit do male desky
s ARMem. VB a C# se Microsoftu docela povedl.
Jak je to s Androidem? Je k tomu nejake slusne vyvojove prostredi? Jsou
nejake male vyvojove desky s dotykovym LCD a Androidem?
Android by mel byt vice standardizovan, nebude to cesta do budoucna?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 31, 2011 2:40 PM
Subject: Re: mini2440 - problem nejen s USB WiFi

No kdyz si odmyslim, ze je mi ten system pomerne nesympaticky, pak to, ze
pod nim neumim ovladat GPIO a I2C. Navic netusim, jak je to s licencovaninim
WinCE, takze rozbihat neco, co mi za 90 dnu vyprsi, se mi nezda jako
perspektivni (alespon tedy je neco o trial verzi psano na strankch prodejcu
mini2440, neoveroval jsem to).

Pavel Kutina