dsPIC generovani hodin?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Sobota Duben 30 12:23:21 CEST 2011

Dekuji, na procesoru, ktery ma piny natvrdo zadratovane jsem to rozchodil, ale na testovani mam
dsPIN33FJ128MC804 v ktere j remapovani pinu a tam mi to nejak nemaka, ocividne problem v mapaovani.

Vycuc kodu

//__builtin_write_OSCCONL(value)
// Unlock Registers
__builtin_write_OSCCONL(OSCCON & 0xbf);
RPOR0bits.RP1R=18;
// Lock Registers
__builtin_write_OSCCONL(OSCCON | 0x40);

// init TMR3 to provide the timebase
T3CON = 0x8000; // enable TMR3, prescale 1:1, internal clock
PR3 = 40-1; // set the period for the given bitrate
_T3IF = 0; // clear interrupt fl ag
_T3IE = 1; // enable TMR3 interrupt
// init PWM
// set the initial duty cycles (master and slave)
OC1R = OC1RS = 20; // init at 50%
// activate the PWM module
OC1CON = 0x000E;

J.