VN kabely, konektory ?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Duben 29 13:39:57 CEST 2011

na vysoke napatie pouzivame konektory LEMO
http://intra.lemo.ch/catalog/ROW/UK_English/high_voltage.pdf
do nich ide koaxialny kabel, rozmery su standardne, ale maju slabsie
tienenie a cerveny vonkajsi plast.
Mriezkove napatia 250V a 1kV pri malom prude, tam je velkost RG58
(FFA.1Y.410 / ERA.1Y.405).
Anodovy obvod 15kV/20A je zhruba RG213 ak si dobre pamatam
(ERA.3Y.430.CTL / FFA.3Y.430.CTAC10).
Podobne modely maju aj pre viac kablov v jednom konektore (az do 50) ale
tie nepouzivame.
b.