OT: Placene VS v USA

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 28 21:15:19 CEST 2011

> Tyhle informace jsou starší, než web osud, ...  ale tu díky
> aktivní pasivaci lidstva těmito xindly, je dnes problém vyvolat.

Pane Lukeshi,

ja vím, že konspirační teorie jsou lákavé a jejich zdroje nevysychající,
ale ono je potřeba taky použít zdravý rozum.

Nemyslím si, že by za vším zlem na světě stálo nějakých pár xyz (doplňte
si od iluminátů až po nevímkoho, dle nálady a nátury), ale masa (stádo)
úplně obyčejných lidí s vlastnostmi typu hrabivost, nenažranost, neúcta
k dalším subjektům a objektům, nepokora, lenost, hloupost, nevzdělanost,
opájení se mocí....atd., asi milión dalších podobných atributů. Někdo
(já ne) by možná dokonce i napsal "no prostě takové normální lidské
vlastnosti"...

Takoví lidé se společensky pohybují od dělníků až po prezidenty a podle
svých možností škodí ostatním. Pravděpodobně (vlastně téměř jistě) se i
různě sdružují, od pivních bratrstev po mafie různého druhu a velikosti,
ale kdo to nedělá? Lidi často tíhnou k sobě, když mají společné zájmy
(bez rozlišení na negativní či pozitivní).

Pokud by i nakonec nějaký takový "iluminát" byl a jeho (jejich) vláda (i
skrytá) by byla osvícená, nikoliv diktatura, tak by to snad nebylo tak
nejhorší. Ale jak píšu, nevěřím tomu, tedy určitě ne na celosvětové úrovni.

---
Jirka