OT: Placene VS v USA

Čtvrtek Duben 28 19:19:00 CEST 2011

Ale ne, podobne prohlaseni jsou zcela mimo historickou realitu.
II.SV byla primy dusledek I.SV,
V konecnem dusledku zakladni otazka vzdy je Cuī bonō?
Kupodivu zjistime, ze nejvetsi zisky na obou valakch vykazali USA :-)
Mimochodem celt jsem pomerne solidni studii podle ktere se na
udalostech diky ktere jsme zde meli nacisty i komunisty podepsal jiz
TGM.
Ono se zkratka nevyplaci nejdrive druhou nejpocetnejsi narodnost v
zemi nechat zcela mimo a nasledne je "ödsunout" a domorodce v tretine
zeme nahradit kadrovymi rezervami .

Martin