OT: Placene VS v USA

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 28 18:40:22 CEST 2011

 28.4.2011, 18:28:40

99% americkejch filmu konci hapy-endem. To je IMHO dost dobrej
marketing, byt mozna ne prvoplanovitej.
V soucastnosti je asi nejvetsi migrace do USA ze stredni ameriky, kde
se americke firmy drive angazovali dosti a ne-pekne (bananove
republiky). V novejsi dobe pak treba podpora nekterych velmi
problematickych rezimu v teto oblasti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz