DDS vystup

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 28 15:23:08 CEST 2011

 28.4.2011, 15:14:24

Civka jako divka, vtloukali nam do hlavicek ve skole. A divky jsou,
jak znamo ruzne.
Pokud by snad nekdo chtel stavet filtr 7. radu na 100kHz v LC
provedeni, pak ma-li se vysledek alespon trochu shodovat s vypoctem,
musi k tomu pouzit odpovidajici soucastky. Citlivostni analyzu jsem
nedelal, tak jenom odhaduji ze tolerance soucastek by nemela byt vetsi nez
1%. Coz u civek vede k pouziti hrnickovych jader s doladovacim sroubem
a pri pozadavku na vysoke Q, k vynuti vf lankem.
Takove veci dnes nejsou zrovna bezne dostupne (pred 40 roky byly), ale
LC filtr 7. radu na 100kHz taky dneska neni bezna konstrukce.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz