Kviz o TO-220

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Duben 28 14:23:48 CEST 2011

Ano, existuju aj ine puzdra ako TO-220, ktore nemaju treti vyvod a
podla spravnosti sa nevolaju TO-220.
Ale ked si idem kupit TO-220, tak si chcem kupit TO-220 na ake som
zvyknuty, nie take, ako si ho niekto vyoptimalizuje. Takisto nechcem
tatranky polovicnej hrubky, maslo z margarinu alebo salam bez masa.
Takze ked TO-220, tak so vsetkymi tromi vyvodmi a s chladiacim
kridelkom takym, ake ma byt. Moze sa predavat osmejdene puzdro, ale
nech sa prosim nazyva inak ako TO-220, pre mna za mna TO-219,5 - len
nie TO-220.

J.S.