Kviz o TO-220

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 28 13:59:29 CEST 2011

To, to.

Cize nie je TO-220 ako TO-220.

Smutne je, ze napr. ST robi oboje (vid datasheet - uz na ten ich web dnes nevleziem lebo som uz zvracal, takze si najdite datasheet sami) a nijako sa to na oznaceni neprejavuje, t.j. sa to nijako specificky neda objednat.

Uplne presne povedane, JEDEC dovoluje taketo nejake rozpatie hrubok, a ze ako si to uz kto vyriesi a oznaci, to je jeho vec. Napr. ONSemi ma v datasheete uvedene len "single gauge", ale dotycny parameter je uvedeny jednoducho ako min.20-max.50 milov...

Chapem, ze cena medi rastie a kosty treba katovat za kazdu cenu, ale trocha to komplikuje mechanicke zalezitosti, najma ak clovek o tomto vopred nevedel (ruku na srdce, kolki ste o tom nevedeli?)

wek