OT: Placene VS v USA

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Duben 28 11:03:47 CEST 2011

Je to pořád ten samý problém, extrémně šílené zásahy takzvaných
zastupitelů občanů do ekonomiky a extrémní zvýhodňování ekonomických
sekt, včetně VŠ, na úkor všech ostatních ba co víc, i na úkor dalších
zvýhodňovaných :-)))) Tedy tzv. křížová stupidita® :-))
N a příkladu z USA je dobře vidět, jak se dá nějaké tzv. zastupiteli
řízené odvětví vyrabovat až hluboko pod dno. USA má ale, na rozdíl třeba
od Evropy, "samočístící" mechanismy mezi něž také patří zatím stabilní
jakési dopravní desatero pro chodce :-)
I kdy se zdá že USA hodně spoléhají na nějaký velký ekonomický stimul
mezi něž samozřejmě patří i léky, pořád ještě, aspoň já si to myslím,
mají větší pravděpodobnost se s velmi tvrdými ekonomickými dopady, které
nepochybně ještě přijdou, vypořádat úspěšněji než většina jiných států.
Bude ale samozřejmě hodně záležet hlavně na politicích té které země.
S pozdravem,
		Miloš Dašek