Re: folie na okna - požární odolnost

Středa Duben 27 19:00:44 CEST 2011

Ze jsem nevidel neznamena ze neexistuje :-)
Klasicke tabulove sklo prilis vysoke teplote neodolava, jednoduse,
protoze se vysype  pred tim nez ho oliznou plameny nebo protoze
lokalni zahrati skla zpusoby pnuti a opet se to cele vysype.
Pozarne odolna skla skutcne obsahuji folii, ale ta je jednak na
vnitrni strane skla, tudiz se neda lepit a hlavne se kombibuje s gelem
, ktery nahrzuje vzduch a ma pomerne slusnou teplotni akumulaci.
Folie primarne podobne jako u te bezpecnosti brani rozbiti skla, ale
nejde o stejny materiál.
K pozadavku dane urednice, narok by mela snad jedine v pripade, ze vam
kolem  daneho okna vede jedina unikova cesta tam snad můze buzerovat s
pozarni odolnosti.¨Jinak je to papirova valka, najdete pozrniho
technika at vam da papir, ze je to z pozarniho hlediska OK a urad musi
drzet usta.

Martin