DDS vystup

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Duben 27 17:42:36 CEST 2011

 Dobry den,

napriklad tym spomenutym MAX7400, zmenou fclk. Corner Frequency je zavisla od Clock, Clock-to-Corner Ratio fCLK/fC 100:1.
Ak menim fclk od 100kHz do 1MHz, tak mam variabilny filter od 1kHz do 10kHz.

Richard Kaliciak