DDS vystup

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Duben 27 14:11:42 CEST 2011

 Dobry den,

je vhodny aj pre nizsie frekvencie. Elipticke filtre pre NF (do 45 kHz)
robi aj MAXIM ako IO, rada MAX74xx
(MAX7400/MAX7403/MAX7404/MAX7407 8th-order, lowpass, elliptic,
switched-capacitor filters)

http://para.maxim-ic.com/en/search.mvp?fam=filt&272=Elliptic&tree=filters

Mam ho (MAX7400) pouzity v DDS s AD9851, vstup je 1 kHz TTL/CMOS a vystup 1 kHz sinus, ktorym sa robi amplitudova modulacia.

Richard Kaliciak