OT: Vodostop k Inelsu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Duben 27 10:58:48 CEST 2011

Me se po par letech nepodari otocit s zadnym, prekvapily ovsem takove ty
bezne kulaky na hadici venku, vodu jsem zapomel zavrit a vydrzely pres
zimu. Loni jsem to zavrel a vyfouk, oba praskly, divne... (jde tam voda
ze studny, tak v pripade havarie se proste par kubiku vycerpa nez dojde
a ztrata neni zasadni ;-) )