OT: Vodostop k Inelsu

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Duben 27 10:55:08 CEST 2011

Muze se zeptat co je to za ventil "kulak"?

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Wednesday, April 27, 2011 7:01 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Vodostop k Inelsu

A mizerne kulaky pod umyvadly mi taky pijou krev, uz jsme z toho meli dvakrat vyplavenou koupelnu a ponicenou drevenou podlahu. Instalateri tam pri stavbe samozrejme dali naprosty ausus, ten nejlevneji hnus ktery sehnali... Postupne je nahrazuju nerezovymi procesnimi ventily DN 10, k memu prekvapeni nejsou o moc drazsi :-)

Ales Prochaska