OT: Vodostop k Inelsu

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Duben 27 07:01:07 CEST 2011

A mizerne kulaky pod umyvadly mi taky pijou krev, uz jsme z toho meli
dvakrat vyplavenou koupelnu a ponicenou drevenou podlahu. Instalateri
tam pri stavbe samozrejme dali naprosty ausus, ten nejlevneji hnus
ktery sehnali... Postupne je nahrazuju nerezovymi procesnimi ventily
DN 10, k memu prekvapeni nejsou o moc drazsi :-)

Ales Prochaska