OT: Vodostop k Inelsu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Duben 26 16:19:33 CEST 2011

> Víte, že Murphyho zákony fungují? Až to postavíte, něco se pos.,
> automat nevyhodnotí průtok nebo ho zapomenete zapnout a souseda
> vytopíte potřetí ;) Pak se tady budete ptát na čidla zaplavení ;)
>
> Pavel Kadečka

Samozřejmě, proto to dělám. Počítám s tím, že jakmile bude systém v provozu,
přjdou jiné průsery, se kterými jsem nepočítal, a ty, se kterými počítám, se
neobjeví. Koneckonců, když si preventivně vezmu deštník, tak taky nikdy
neprší.
Souseda bych nevytopil potřetí, ale asi pošesté :-). Vzhledem k tomu, že se
jedná o zabezpečení do RD, který dostavuji, pevně doufám, že tam už žádný
soused nepřijde se stížností, že jsem jej vytopil. To bych se asi dostal i
do televizních zpráv :-D

JF