OT: Vodostop k Inelsu

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 26 12:49:46 CEST 2011

> Elektronika je moje prace i konicek, ale v urcitych
> smerech(komercni/spotrebice atd) me uz prevalcovala a uprimne se jeji
> nasazeni i bojim :-).

Jo. To je přesně můj případ, líp bych to asi nenapsal.

Trochu víc k věci: pouštět si elektroniku úplně všude, i do základních
potřeb a jejich funkčnosti je sebevražda. Věci typu rozvod vody,
elektřiny, topení atd. prostě musí fungovat vždycky, tedy nezávisle na
tom, zda a jestli se jeden ze spousty procesorů/transistorů/čehokoliv
jiného zrovna rozhodne stávkovat. To stávkování může navíc mít vnitřní i
vnější příčiny...podstatné je, že se obvykle nedá rychle a spolehlivě
opravit se základními prostředky.

Tedy: elektronika ano, ale jako bonbónek nahoře (pokud mi pomáhá a nějak
mě oslovuje), přičemž musí být možnost ji v případě potřeby zcela
odstavit (maximálně nahradit jednoduchými funkčními bloky) a jet v
manuálním apod. režimu.

No a ceny proprietárních řešení už raději nekomentuju. Na jednu stranu
jsou pro mě přínosem (když mám takovou záležitost servisně vyřešit coby
dodavatel), jako občan uživatel je ale jaksi nerozchodím...

---
Jirka