maily vs forum

Úterý Duben 26 10:45:28 CEST 2011

Pro me je zasadni vyhodou mailu a nevyhodou weboveho fora, ze maily muzu na svem
pda cist offline - stahnu si je doma a cestou do prace pohodlne prectu, presunu do
patricnych slozek, smazu atd. a kdyz se zase dostanu k netu, sesynchronizuju.
Nektere maily z konference si nechavam, vetsinu mazu. Nevim, jak bych tohle s
webovym forem delal.

Dale, s mailem co mam u sebe si muzu delat co chci, se zaznamem nekde na serveru
jsem zavisly na jeho drziteli, ktery se kdykoli muze rozhodnout forum dale
nepodporovat a vse smazat apod.

(Pokud by zustaly maily zachovane, tak by mi asi bylo uplne jedno, ze nekde jeste
je navic i to webove forum a zije to v symbioze jak tu nekdo uz nadhodil. Proste
bych to forum nepouzival a zil v predstave, ze to jsou porad jen ty maily...
Na mem PDA mi taky vubec nevadi, ze text je od kraje ke kraji displeje a naopak
libovolny web na nem prohlizet je spise za trest, je jen minimum stranek, ktere se
na nem zobrazi cele a jeste navic aspon trochu prijatelne, at uz v puvodnim
Eploreru nebo v Opere Mobile)

David Obdrzalek